» Opinie
» Data dodania: 2011-09-27 12:58
» Okres pobytu: Wrzesień 2011
» Okres pobytu: Wrzesień 2011
Ocena ogólna:
3.8
3.8
Tytuł: Achilion z OK Services
Opinia: Byłem z ok services w grecji na wyspie Thassos we wrzesniu 2011 w hotelu Achilles w Skala Potamia.
Całkowicie potwierdzam inne opinie o tym hotelu ktore mozna znaleźc przez google.
Miejscowość przepiękna- z jednej strony góry o wysokosci bezwzględnej i wygładzie naszego Giewontu z drugiej strony jedyna na wyspie tak długa piaszczysta plaża z kryształowa wodą (mimo że wysokość wzgl morza inna). miejscowość po str wsch wyspy czyli dostep do najpiekniejszych widoków i b.zróznicowanych plaż ktore sa po wsch i płd stronie (zach malo ciekawa)
Hotel b przyzwoity, czysty, czesto sprzątany. Sniadania monotonne b. skąpe bez owoców ale i cena imprezy b niska. slaba strona hotelu - łazienki, starego typu , brodzik 70x70cm bez kabiny czy zaslony-prysznicowanie zalewa całą łazienkę, w niektorych pokojach smierdzi czasem z kanalizy.
Wlasciciel reaguje na uwagi dot hotelu.
Jak opisywali jest stale widoczny na dole, towarzyski jednak ma na wzgledzie tylko swoje pieniadze, np wygania ludzi z z ogrodu i basenu hotelowego z drinkami kupionymi w markecie . Ci którzy kupia je u niego sa mile widziani. Tylko że jego marża wynosi ponad 100% (w markecie piwo 1-1,20 Eur u niego 2,50. jednoczesnie stale narzeka w rozmowie na dziwnych Polakow którzy zamiast siedziec w barku przy basenie znikaja w pokojach ;(
Najatrakcyjniejsze pokoje są na piętrze, zwidokiem na wielka gorę Ipsarion podobna łudząco do giewontu.
Pare słow na temat samego biura.
w moim przypadku Transport b wygodnymi autokarami firm strychalski i nowak. Kierowcy( zwłaszcza p. Jurek z firmy Nowak) i pilotka super. Bylo jednak b.nerwowo przy lokowaniu nowych pasazerów w Polsce i to na poczatku podrózy na wymarzony urlop. Powodem jest nieinformowanie klientów o przydziale miejsc chocby na 1 dzien wczesniej (jest to pt IV/5 umowy ktora przedstawia biuro). Przykład: autobus do Thassos ktorym jechalismy -na przesiadce w katowicach pilotka nie posiada ani listy pasazerow nie mówiac o przydziale miejsc,poleca wiec zajać miejsca wg dogadania sie. tak tez rozmieszczamy nasze bagaze podręczne. W Bielsku dosiadaja inni. Jedna z osob żada 4 okreslonych miejsc z przodu. poniewaz 2 z nich sazajete przez straszych państwa osoba ta kategorycznie żada ich opuszczenia. nie pomagaja prosby zeby zajela inne miejsca (jest duzo wolnych). Osoba ta- p. Katarzyna wyjmuje rozpiskę miejsc (ta ktorej nie posiadala pilotka ani zaden pasazer i wyrzuca starszych państwa na ty autobusu. Dlaczego tylko p. katarzyna posiadala taka rozpiskę? Bo jest ona pracownikiem OK Services tylko fakt ten skrzetnie ukrywala przez caly pobyt udajac od poczatku zwykla klientkektora otzrymała taka liste na zyczenie w biurze. Uwaga- my dopominalismy sie kilka razy o przydzial miejsc w biurze. Nie otrzymalismy go. Pokolejnym telefonie arogancka mloda osoba oswiadczyla ze nr miejsca w autokrze mozna otrzymac na 1 dzien przed podrożą. zadzwonilismy w tym dniu. Odp>"jeszcze nie ma listy" - A kiedy bedzie ? przed godz 18.00. -A do ktorej godz czynne jest biuro? Odp: "do 18.00" . Bez komentarza...
Kilkakrotnie domagalem sie potwierdzenia wplaty @. nie otrzymalem. kolejna arogancka młoda pani polecila mi sie dowiadywac o to w ksiegowosci biura. czyli musialem JA wykonac kilka telefonów w kolejnych dniach zeby to ustalić.
Rowniez umowa przysylana przez biuro (Dokument z nagółwkiem umowa) nie jest podpisany przez biuro- jedynie zalącznik ktory nosi tytuł "Zgłoszenie rezerwacji"|, czyli w razie problemu...
Generalne wrazenie z wielu telefonow które musielismy wykonać do biura zeby zalatwic ten wyjazd: prawie za kazdym razem zdawkowe, malo uprzejme odpowiedzi mlodych panienek, po prostu kompletny brak ogłady, umiejetnosci rozmowy z klientem, arogancki pewny siebie, zdawkowy ton takze przy udzielaniu informacji w dodatku fałszywych (np na pytanie o procedure opłaty za leczenie na miejscu pobytu- otrzymalem info ze to ja musze zaplacic a dopiero w PL dostane zwrot - bzdura). Moze przeczyta to ktoś z zarządu biura ...
Równiez rezydentka na Thassos - porazka. Przy przyjeździe odegrała scenke aktorska energicznej operatywnej osoby b przejetej swoja rolą. Dlaczego?- okazalo sie przy pierwszym spotkaniu ktorego celem bylo przede wszystkim sprzedanie swojej drogiej wycieczki. Po zainkasowaniu 32 Eur od osoby p. Hania przestala byc dostepna. . Obszerna część informacyjną (oprocz tematu koronnego- "wycieczki")spotkania poswiecila wywodowi na temat tego ze rezydent nie ma w Grecji prawa w razie czego wzywac lekarza, czyli musimy sobie radzic sami. Na tablicy ogłoszen w hotelu w rubryce: Godz Dyzuru Rezydenta p. przez caly czs widnial odręczny wpis pani Hani: "Dyżurow nie ma". Owszem był nr telefonu rezydenta ale p.Hania zdazyla uprzedzic na owym I spotkaniu ze telefonów najczesciej nie odbiera bo jest zajeta wycieczkami ("podobno takie atrakcyjne że wala tłumy ;) albo nie ma zasiegu. odpowiada jednak na sms- super opieka zwlaszcza w nagłych sytuacjach.
Jesli chodzi o wycieczki to zamiast wycieczki p.hani za 64 EUR za 2 osoby wynajelismy skuter za 10 EUR+5 Eur benzyna i objechalismy wszystkie wazne miejsca na wyspie. Wyspa jest przepiękna niezadeptana, z naturalna niska zabudową, natura dziewicza, autentyczna.
Teraz najwazniejsze podsumowanie:
Pomijajac prymitywna obslugę paniek z biura, niedociagnięc z miejscami w autokarze, oraz olewczą rezydentkę.
impreza znakomita jak za ta cene.
Wybor miejscowości- znakomity
Hotel- b czysty i b. przyzwoity w stosunku do ceny imprezy
Transport dobrymi autokarami-dobre firmy i kierowcy- odpowiedzialni ludzie przy trudnej korelacji przesiadek i polączen antenowych.
Całkowicie potwierdzam inne opinie o tym hotelu ktore mozna znaleźc przez google.
Miejscowość przepiękna- z jednej strony góry o wysokosci bezwzględnej i wygładzie naszego Giewontu z drugiej strony jedyna na wyspie tak długa piaszczysta plaża z kryształowa wodą (mimo że wysokość wzgl morza inna). miejscowość po str wsch wyspy czyli dostep do najpiekniejszych widoków i b.zróznicowanych plaż ktore sa po wsch i płd stronie (zach malo ciekawa)
Hotel b przyzwoity, czysty, czesto sprzątany. Sniadania monotonne b. skąpe bez owoców ale i cena imprezy b niska. slaba strona hotelu - łazienki, starego typu , brodzik 70x70cm bez kabiny czy zaslony-prysznicowanie zalewa całą łazienkę, w niektorych pokojach smierdzi czasem z kanalizy.
Wlasciciel reaguje na uwagi dot hotelu.
Jak opisywali jest stale widoczny na dole, towarzyski jednak ma na wzgledzie tylko swoje pieniadze, np wygania ludzi z z ogrodu i basenu hotelowego z drinkami kupionymi w markecie . Ci którzy kupia je u niego sa mile widziani. Tylko że jego marża wynosi ponad 100% (w markecie piwo 1-1,20 Eur u niego 2,50. jednoczesnie stale narzeka w rozmowie na dziwnych Polakow którzy zamiast siedziec w barku przy basenie znikaja w pokojach ;(
Najatrakcyjniejsze pokoje są na piętrze, zwidokiem na wielka gorę Ipsarion podobna łudząco do giewontu.
Pare słow na temat samego biura.
w moim przypadku Transport b wygodnymi autokarami firm strychalski i nowak. Kierowcy( zwłaszcza p. Jurek z firmy Nowak) i pilotka super. Bylo jednak b.nerwowo przy lokowaniu nowych pasazerów w Polsce i to na poczatku podrózy na wymarzony urlop. Powodem jest nieinformowanie klientów o przydziale miejsc chocby na 1 dzien wczesniej (jest to pt IV/5 umowy ktora przedstawia biuro). Przykład: autobus do Thassos ktorym jechalismy -na przesiadce w katowicach pilotka nie posiada ani listy pasazerow nie mówiac o przydziale miejsc,poleca wiec zajać miejsca wg dogadania sie. tak tez rozmieszczamy nasze bagaze podręczne. W Bielsku dosiadaja inni. Jedna z osob żada 4 okreslonych miejsc z przodu. poniewaz 2 z nich sazajete przez straszych państwa osoba ta kategorycznie żada ich opuszczenia. nie pomagaja prosby zeby zajela inne miejsca (jest duzo wolnych). Osoba ta- p. Katarzyna wyjmuje rozpiskę miejsc (ta ktorej nie posiadala pilotka ani zaden pasazer i wyrzuca starszych państwa na ty autobusu. Dlaczego tylko p. katarzyna posiadala taka rozpiskę? Bo jest ona pracownikiem OK Services tylko fakt ten skrzetnie ukrywala przez caly pobyt udajac od poczatku zwykla klientkektora otzrymała taka liste na zyczenie w biurze. Uwaga- my dopominalismy sie kilka razy o przydzial miejsc w biurze. Nie otrzymalismy go. Pokolejnym telefonie arogancka mloda osoba oswiadczyla ze nr miejsca w autokrze mozna otrzymac na 1 dzien przed podrożą. zadzwonilismy w tym dniu. Odp>"jeszcze nie ma listy" - A kiedy bedzie ? przed godz 18.00. -A do ktorej godz czynne jest biuro? Odp: "do 18.00" . Bez komentarza...
Kilkakrotnie domagalem sie potwierdzenia wplaty @. nie otrzymalem. kolejna arogancka młoda pani polecila mi sie dowiadywac o to w ksiegowosci biura. czyli musialem JA wykonac kilka telefonów w kolejnych dniach zeby to ustalić.
Rowniez umowa przysylana przez biuro (Dokument z nagółwkiem umowa) nie jest podpisany przez biuro- jedynie zalącznik ktory nosi tytuł "Zgłoszenie rezerwacji"|, czyli w razie problemu...
Generalne wrazenie z wielu telefonow które musielismy wykonać do biura zeby zalatwic ten wyjazd: prawie za kazdym razem zdawkowe, malo uprzejme odpowiedzi mlodych panienek, po prostu kompletny brak ogłady, umiejetnosci rozmowy z klientem, arogancki pewny siebie, zdawkowy ton takze przy udzielaniu informacji w dodatku fałszywych (np na pytanie o procedure opłaty za leczenie na miejscu pobytu- otrzymalem info ze to ja musze zaplacic a dopiero w PL dostane zwrot - bzdura). Moze przeczyta to ktoś z zarządu biura ...
Równiez rezydentka na Thassos - porazka. Przy przyjeździe odegrała scenke aktorska energicznej operatywnej osoby b przejetej swoja rolą. Dlaczego?- okazalo sie przy pierwszym spotkaniu ktorego celem bylo przede wszystkim sprzedanie swojej drogiej wycieczki. Po zainkasowaniu 32 Eur od osoby p. Hania przestala byc dostepna. . Obszerna część informacyjną (oprocz tematu koronnego- "wycieczki")spotkania poswiecila wywodowi na temat tego ze rezydent nie ma w Grecji prawa w razie czego wzywac lekarza, czyli musimy sobie radzic sami. Na tablicy ogłoszen w hotelu w rubryce: Godz Dyzuru Rezydenta p. przez caly czs widnial odręczny wpis pani Hani: "Dyżurow nie ma". Owszem był nr telefonu rezydenta ale p.Hania zdazyla uprzedzic na owym I spotkaniu ze telefonów najczesciej nie odbiera bo jest zajeta wycieczkami ("podobno takie atrakcyjne że wala tłumy ;) albo nie ma zasiegu. odpowiada jednak na sms- super opieka zwlaszcza w nagłych sytuacjach.
Jesli chodzi o wycieczki to zamiast wycieczki p.hani za 64 EUR za 2 osoby wynajelismy skuter za 10 EUR+5 Eur benzyna i objechalismy wszystkie wazne miejsca na wyspie. Wyspa jest przepiękna niezadeptana, z naturalna niska zabudową, natura dziewicza, autentyczna.
Teraz najwazniejsze podsumowanie:
Pomijajac prymitywna obslugę paniek z biura, niedociagnięc z miejscami w autokarze, oraz olewczą rezydentkę.
impreza znakomita jak za ta cene.
Wybor miejscowości- znakomity
Hotel- b czysty i b. przyzwoity w stosunku do ceny imprezy
Transport dobrymi autokarami-dobre firmy i kierowcy- odpowiedzialni ludzie przy trudnej korelacji przesiadek i polączen antenowych.
» Czy ilość gwiazdek hotelu jest uzasadniona: Stosowna
Ta opinia posiada 0 komentarzy
Dodaj swój komentarz
»
Hotel:
3.8
»
Położenie:
4.2
»
Pokoje:
4.0
»
Rozrywka:
0.0
»
Posiłki:
2.8